ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav letadlové techniky
  • Bakalářské práce - 12122
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav letadlové techniky
  • Bakalářské práce - 12122
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh ocasních ploch rychlostního letounu

Design of tail surfaces of a racing aircraft

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Procházka
Vedoucí práce
Brabec Jiří
Oponent práce
Valenta Jakub
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav letadlové techniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Úkolem této bakalářské práce je návrh konstrukce a smontovatelnosti ocasních ploch pro ultralehký letoun, navržený v diplomové práci Ing. Jakuba Valenty, vycházející z bakalářských prací pánů Hofrichtera, Němce a Větrovce. Na začátku práce je vypracována rešerše konstrukce a leteckých materiálů. Následně jsou uvedeny pevností požadavky dle předpisu UL 2. Díky těmto pevnostním požadavkům je stanoveno provozní zatížení, na jehož základě je provedeno dimenzování pásnic nosníku kýlové plochy a závěsů stabilizátoru pro jeho uchycení ke kýlové ploše. V závěru práce je proveden hmotový rozbor.
 
The task of this bachelor's thesis is to design construction and assembling of tail planes for ultralight aircraft, designed in the diploma thesis of Ing. Jakub Valenta, based on bachelor's theses of Mr. Hofrichter, Mr. Němec, and Mr. Větrovec. In the beginning of this thesis there is summary of construction and overview of aviation materials. It is followed by strength requirements according to UL 2 regulation. According to this regulation, operating load is determined. Dimensioning of stabilizer hinges to attach to vertical fin and flanges of the beam of vertical fin is determined by operating load. In the end of this thesis, mass analysis is made.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/97024
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (7.205Mb)
POSUDEK (605.7Kb)
POSUDEK (189.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12122 [111]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV