Zobrazit minimální záznam

VoxelMaze I. - graphics and lighting



dc.contributor.advisorRichtr Radek
dc.contributor.authorNina Grechushkina
dc.date.accessioned2021-08-27T22:51:38Z
dc.date.available2021-08-27T22:51:38Z
dc.date.issued2021-08-27
dc.identifierKOS-862365688205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/96886
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá grafickou částí hry VoxelMaze a optimalizací grafických procesů. Tato hra je výsledkem týmové práce. Ostatní členové týmu pracují na dalších částech hry, jako je návrh úrovní, skriptování postav, vývoj sítě, optimalizace pro různé systémy atd. V této práci klasifikuje různé způsoby tvorby 3D scén ve hrách, úpravy barev, světel, stínů a následného zpracování scény a jejich použití v praxi. Literární rešerše se věnuje studiu různých technik osvětlení, stínování a dalších možností, jak zlepšit vizuální podobu. Praktická část se zabývá výběrem některých algoritmů pro další práci a jejich aplikací v praxi. To znamená, že v praktické části se hledají optimální algoritmy mezi výkonem a kvalitou získaného výsledku s ohledem na použití enginu Unity k vytvoření hry.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is about the graphical part of the game VoxelMaze and optimization of graphical processes. This game is a team effort. The rest of the team members work on other parts of the game, such as level design, character scenarios, network development, optimization for different systems, etc. This work classifies the different ways of creating 3D scenes in games, adjusting colors, lights, shadows and subsequent scene processing, as well as their application in practice. Literature research is devoted to the study of various techniques of lighting, shading and other opportunities to improve the visual image. The practical part is a selection of some algorithms for further work and their application in practice. This means that in the practical part, the optimal algorithms between performance and quality of the result obtained, taking into account the use of the Unity engine to create a game.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectgrafika hrycze
dc.subjectvývoj hrycze
dc.subjectvizuální efektycze
dc.subjectvoxelcze
dc.subjectosvětlenícze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectgame graphiceng
dc.subjectgame developmenteng
dc.subjectvisual effectseng
dc.subjectvoxeleng
dc.subjectlightingeng
dc.subjectoptimizationeng
dc.subjectUnityeng
dc.titleVoxelMaze I. - grafika a osvětlenícze
dc.titleVoxelMaze I. - graphics and lightingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBernhauer David
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu










Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam