ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh elektronického ovládání polohy škrtící klapky

Design of electronic throttle position control system

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Vladan Pikl
Vedoucí práce
Doleček Vít
Oponent práce
Pacoň Lukáš
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá návrhem elektronicky ovládané škrtící klapky pro závodní vůz studentské soutěže Formula Student. V úvodní části je soutěž představena. V teoretické části jsou rozebrány základní části škrtící klapky s přehledem v praxi používaných variant řešení s uvedením jejich výhod a nevýhod. V praktické části se zabývám návrhem konstrukce škrtící klapky, převodového mechanismu a volbou používaných materiálů, pohonu, vhodných snímačů a výrobních technologií. Dále je celkový návrh ověřen pomocí matematického modelu.
 
This work is about the design of an electronically controlled throttle for the race car of the Formula Student competition. In the introductory part, the competition is presented. In the theoretical part, the basic parts of the throttle are analyzed with an overview of the variants of the solution used in practice, with an indication of their advantages and disadvantages. The practical part is about the design of the throttle valve, transmission mechanism and the choice of used material, actuator, suitable sensors and production technologies. Furthermore, the overall design is verified using a mathematical model.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/96794
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.680Mb)
POSUDEK (135.3Kb)
POSUDEK (261.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [302]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV