Návrh stárnutí virtuálního průvodce – avatara pro podporu léčby chronických nemocí
Designing the aging process of a virtual guide - avatar to support the treatment of chronic diseases
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Tomáš Tran
Supervisor
Novák Daniel
Opponent
Mráz Miloš
Field of study
Počítačové hry a grafikaStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Obsahem této bakalářské práce je popis vývoje edukační hry MyDiabetic ve vývojovém prostředí Unity, tvorba 3D grafického modelu stylizované postavy, simulaci jejího stárnutí v podobě měnícího se 3D modelu, opravení chyb hry ve verzi 1.2 (podle druhého verzovacího systému) a rozšíření použitého lokalizačního systému pro překlad aplikace do jiných jazyků. This thesis describes my game development process for mobile application called MyDiabetic. It includes creation of a 3D stylized character asset, aging simulation of the mentioned character by implementing change to its 3D properties, bugfixing version 1.2 of the application (using second versioning systém of the application) and implementing localization system for translation into other languages.
Collections
- Bakalářské práce - 13139 [441]