Studie kloubového hřídele zcela odpruženého pohonu moderní lokomotivy
A study of modern locomotives drive shaft with fully suspended drive
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
František Novosad
Vedoucí práce
Fridrichovský Tomáš
Oponent práce
Dybala Vojtěch
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá prvotním návrhem dutého hřídele použitého ve zcela odpruženém pohonu moderní elektrické lokomotivy. Práce obsahuje rešerši dané problematiky, návrh dutého hřídele (z hlediska kinematiky, tvaru a zatížení) a frekvenční analýzu celého pohonu. Získané údaje by měly sloužit jako vstup pro finální návrh a výrobu komponenty. This work deals with primary design of the hollow shaft used in fully suspended drive of a modern electric locomotive. The work contains research of the issue, design on the hollow shaft (according to kinematics, shape, and strength requirements) and frequency analysis of the drive. The data obtained should serve as input data for the final design and manufacturing of the component.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [297]