Posouzení zavedení Universal Access Transceiver v EUR regionu
Assessment of Universal Access Transceiver Implementation in EUR Region
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Adam Budař
Vedoucí práce
Topková Tereza
Oponent práce
Nosek Jakub
Studijní obor
Letecká dopravaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je vytvořit přehled a popsat technologií Universal Access Transceiver (UAT). V teoretické části se práce zaměřuje na představení technologie UAT spolu s dalšími přenosovými technologiemi pro přenos zpráv ADS B. Dále popisuje souvislosti využití UAT se zatížením v leteckém kmitočtovém pásmu L a problematiku systému v provozu. V praktické části je zváženo zavedení UAT v evropském vzdušném prostoru spolu s popisem implementačního návrhu spolu s mandáty pro zavedení technologie. The subject of this bachelor thesis is to create and describe the Universal Access Transceiver technology. In the theoretical part, this thesis aims to present the UAT technology together with another broadcast technologies used for transmission of ADS B messages. It also describes usage of UAT with connection to overload in the aeronautical L band and issues of this system in operation. In the practical part, the implementation of UAT in the European airspace is assessed, as well as an implementation proposal is described together with mandates for adopting the technology.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [683]