ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řídicí techniky a telematiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řídicí techniky a telematiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizace preferenčních opatření VHD za pomocí FCD dat

Optimization of Public Transport Preferential Measures Using FCD Data

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Markéta Jirmanová
Vedoucí práce
Horažďovský Patrik
Oponent práce
Novotný Vojtěch
Studijní obor
Dopravní systémy a technika
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3
Instituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce pojednává o problematice optimalizace preferenčních opatření veřejné hromadné dopravy za pomoci FCD dat. V této souvislosti je zde možné nalézt výčet možných preferenčních opatření pro autobusy, na které se tato práce zaměřuje, použitých nejen v České republice, ale také v zahraničí. Dále je věnována pozornost převážně popisu a fungování FCD a jejich možnosti využití. Z těchto poznatků je navržena metodika, pomocí které lze optimalizovat preferenční opatření. Tato metodika je následně implementována na příkladu pražské sítě hromadné dopravy a ověřena její správnost a využitelnost.
 
The work deals with the issue of optimization of preferential measures of public transport using FCD data. In this context, it is possible to find a list of possible preferential measures for buses, which this work focuses on, used not only in the Czech Republic but also abroad. Furthermore, attention is paid mainly to the description and operation of FCD and their use. From this knowledge, a methodology is proposed, which can be used to optimize preferential measures. This methodology is then implemented on the example of the Prague public transport network and verified its accuracy and usability.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/95631
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (46.89Mb)
POSUDEK (103.0Kb)
POSUDEK (215.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16120 [101]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV