Optimalizace preferenčních opatření VHD za pomocí FCD dat
Optimization of Public Transport Preferential Measures Using FCD Data
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Markéta Jirmanová
Supervisor
Horažďovský Patrik
Opponent
Novotný Vojtěch
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Institutions assigning rank
ústav dopravní telematikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce pojednává o problematice optimalizace preferenčních opatření veřejné hromadné dopravy za pomoci FCD dat. V této souvislosti je zde možné nalézt výčet možných preferenčních opatření pro autobusy, na které se tato práce zaměřuje, použitých nejen v České republice, ale také v zahraničí. Dále je věnována pozornost převážně popisu a fungování FCD a jejich možnosti využití. Z těchto poznatků je navržena metodika, pomocí které lze optimalizovat preferenční opatření. Tato metodika je následně implementována na příkladu pražské sítě hromadné dopravy a ověřena její správnost a využitelnost. The work deals with the issue of optimization of preferential measures of public transport using FCD data. In this context, it is possible to find a list of possible preferential measures for buses, which this work focuses on, used not only in the Czech Republic but also abroad. Furthermore, attention is paid mainly to the description and operation of FCD and their use. From this knowledge, a methodology is proposed, which can be used to optimize preferential measures. This methodology is then implemented on the example of the Prague public transport network and verified its accuracy and usability.
Collections
- Bakalářské práce - 16120 [101]