Zobrazit minimální záznam

Building Customer Loyalty in the Sectors of Culture and Entertainment



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorLukáš Nevídal
dc.date.accessioned2021-06-11T22:53:24Z
dc.date.available2021-06-11T22:53:24Z
dc.date.issued2021-06-11
dc.identifierKOS-1086044587705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/95085
dc.description.abstractHlavním tématem této bakalářské práce je budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru. Konkrétně se zaměří na obecné poznatky, které se pojí s budováním zákaznické loajality jako takové a souběžně je bude kombinovat s informacemi, které jsou specifické pro zvolený sektor. Samotné zaměření na kulturní a zábavní sektor je dále zúženo na okruh českých kin a multikin. Další část bude pracovat s myšlenkou věrnostních programů jakožto nástroje, který podporuje zákaznickou věrnost. Zároveň analyzuje některé z funkčních věrnostních programů, které jsou provozovány v kinech a multikinech na území České republiky. Všechny interpretované informace budou posléze v praktické části využity pro sestavení marketingového plánu, který se zaměří na formulaci a vytvoření ideálního věrnostního programu a jeho následné propagace.cze
dc.description.abstractThe main topic of this bachelor thesis is building customer loyalty in the culture and entertainment sectors. This paper focuses on the general knowledge related to the process of building customer loyalty and combines them with information specific for the selected sector. Furthermore, the focus on the culture and entertainment sector is narrowed down to include Czech cinemas and multiplexes. The following part concerns the notion of loyalty programs as a tool for customer loyalty support. Simultaneously, it analyses some of the functional loyalty programs utilized by the cinemas and multiplexes in the Czech Republic. Finally, all interpreted information is used in the practical part, to create a marketing plan that will focus on the formulation and creation of an ideal loyalty program and its subsequent promotion.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectLoajalitacze
dc.subjectvěrnostní programcze
dc.subjecthistorie věrnostních programůcze
dc.subjectnezávislé kinocze
dc.subjectmultikinocze
dc.subjectartové kinocze
dc.subjectLoyaltyeng
dc.subjectloyalty programeng
dc.subjecthistory of loyalty programseng
dc.subjectindependent cinemaeng
dc.subjectmultiplex cinemaeng
dc.subjectart cinemaeng
dc.titleBudování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru.cze
dc.titleBuilding Customer Loyalty in the Sectors of Culture and Entertainmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDobrucká Lucia
theses.degree.grantorinstitut veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam