Zobrazit minimální záznam

Procedural generation of videogame environments



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorJan Kutálek
dc.date.accessioned2021-06-09T22:52:00Z
dc.date.available2021-06-09T22:52:00Z
dc.date.issued2021-06-09
dc.identifierKOS-958759681905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94735
dc.description.abstractV herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je použit algoritmus binárního rozdelování prostoru a je implementován v Houdini Enginu.cze
dc.description.abstractThere are many features in games that take a lot of time and resources to develop. That is why this thesis is focused on procedurally generated content, precisely dungeon environments, and generates video game levels using binary space partitioning algorithm in Houdini Engine.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBSPcze
dc.subjectbinární rozdelování prostorucze
dc.subjectgenerátor bludištcze
dc.subjectprocedurální generovánícze
dc.subjectvideo hrycze
dc.subjectHoudinicze
dc.subjectBSPeng
dc.subjectBinary Space Partitioningeng
dc.subjectDungeon Generatoreng
dc.subjectProcedural Generationeng
dc.subjectVideo Gameseng
dc.subjectHoudinieng
dc.titleProcedurální generování prostředí pro videohrycze
dc.titleProcedural generation of videogame environmentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeČmolík Ladislav
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam