Procedurální generování prostředí pro videohry
Procedural generation of videogame environments
dc.contributor.advisor | Bittner Jiří | |
dc.contributor.author | Jan Kutálek | |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T22:52:00Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T22:52:00Z | |
dc.date.issued | 2021-06-09 | |
dc.identifier | KOS-958759681905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/94735 | |
dc.description.abstract | V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je použit algoritmus binárního rozdelování prostoru a je implementován v Houdini Enginu. | cze |
dc.description.abstract | There are many features in games that take a lot of time and resources to develop. That is why this thesis is focused on procedurally generated content, precisely dungeon environments, and generates video game levels using binary space partitioning algorithm in Houdini Engine. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | BSP | cze |
dc.subject | binární rozdelování prostoru | cze |
dc.subject | generátor bludišt | cze |
dc.subject | procedurální generování | cze |
dc.subject | video hry | cze |
dc.subject | Houdini | cze |
dc.subject | BSP | eng |
dc.subject | Binary Space Partitioning | eng |
dc.subject | Dungeon Generator | eng |
dc.subject | Procedural Generation | eng |
dc.subject | Video Games | eng |
dc.subject | Houdini | eng |
dc.title | Procedurální generování prostředí pro videohry | cze |
dc.title | Procedural generation of videogame environments | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Čmolík Ladislav | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [432]