Zobrazit minimální záznam

Increasing competitiveness through life cycle cost analysis in the rail industry



dc.contributor.advisorMoos Petr
dc.contributor.authorJan Vogl
dc.date.accessioned2021-05-12T12:19:16Z
dc.date.available2021-05-12T12:19:16Z
dc.date.issued2020-12-12
dc.identifierKOS-727964216405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94305
dc.description.abstractTato disertační práce se zabývá problematikou analýzy nákladů životního cyklu železničních kolejových vozidel. Disertační práce poskytuje manažerům novou aplikovatelnou metodiku analýzy nákladů životního cyklu kolejových vozidel, která přispěje k efektivnějšímu využívání finančních zdrojů podniků a ke zvýšení konkurenceschopnosti českých firem na zahraničních trzích. Význam této práce spočívá v tom, že propojuje teorii nákladů životního cyklu s teorií citlivosti se zaměřením na posílení konkurenceschopnosti železniční dopravy. V rámci disertační práce byla mimo jiné ověřena hypotéza, že analýza nákladů životního cyklu slouží ke zvýšení inovačního potenciálu železničního průmyslu. Součástí práce je také analýza vybraných mezinárodních výrobců kolejových vozidel.cze
dc.description.abstractThis dissertation deals with the issue of life cycle cost analysis of rolling stock. The dissertation provides managers with a new applicable methodology of life cycle cost analysis of rolling stock, which contributes to the efficient use of financial resources of the companies to increase the competitiveness of Czech companies in foreign markets. The importance of this work lies in the fact that it combines life cost with sensitivity analysis with the purpose to increase the competitiveness of rail transport. Among other things, the dissertation verified the hypothesis that the analysis of life cycle cost serves to increase the innovation potential of the railway industry. The dissertation includes an analysis of selected internation manufactures of rolling stock.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectželezniční kolejové vozidlocze
dc.subjectnákladycze
dc.subjectanalýza nákladů životního cyklucze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectcitlivostcze
dc.subjectrolling stockeng
dc.subjectcostseng
dc.subjectlife cycle cost analysiseng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectsensitivityeng
dc.titleZvyšování konkurenční schopnosti pomocí metody LCC v oblasti železniční dopravycze
dc.titleIncreasing competitiveness through life cycle cost analysis in the rail industryeng
dc.typedisertační prácecze
dc.typedoctoral thesiseng
dc.contributor.refereeCempírek Václav
theses.degree.disciplineInženýrská informatika v dopravě a spojíchcze
theses.degree.grantorústav aplikované informatiky v dopravěcze
theses.degree.programmeInženýrská informatikacze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam