Zobrazit minimální záznam

Inerters and dynamic absorbers for vehicle suspensions



dc.contributor.advisorŠika Zbyněk
dc.contributor.authorJan Němec
dc.date.accessioned2021-02-24T11:52:01Z
dc.date.available2021-02-24T11:52:01Z
dc.date.issued2021-02-07
dc.identifierKOS-884679034505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/93356
dc.description.abstractTématem diplomové práce je návrh rozšířených variant odpružení automobilů. Předmětem zkoumání jsou varianta s inertorem, varianta s dynamickým hltičem a varianta s kombinací dynamického hltiče a poloaktivního tlumení. Byla provedena optimalizace parametrů všech variant bez aktivních prvků. Na základech těchto optimalizovaných variant pak bylo navrženo odpružení s aktivním hltičem a s poloaktivním tlumením.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with extended structures of vehicle suspension. Several variants have been investigated that employ an inerter, a dynamic absorber and a combination of dynamic absorber and semi-active damping. All passive suspension variants have been optimized. Based on the optimized variants an active suspension has been designed employing the active dynamic absorber and semi-active damping.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectDynamika vozidelcze
dc.subjectodpružení vozidelcze
dc.subjectctvrtautocze
dc.subjectinertorcze
dc.subjecthltic vibracícze
dc.subjectpoloaktivní odpruženícze
dc.subjectvícekriteriální optimalizacecze
dc.subjectkritérium pohodlícze
dc.subjectkritérium stabilitycze
dc.subjectground-hookcze
dc.subjectsky-hookcze
dc.subjectVehicle dynamicseng
dc.subjectvehicle suspensioneng
dc.subjectquarter-careng
dc.subjectinertereng
dc.subjectvibration absorbereng
dc.subjectsemi-active vehicle suspensioneng
dc.subjectmultiple objective optimizationeng
dc.subjectcomfort criterioneng
dc.subjectstability criterioneng
dc.subjectground-hookeng
dc.subjectsky-hookeng
dc.titleInertery a dynamické hltiče pro odpružení vozidelcze
dc.titleInerters and dynamic absorbers for vehicle suspensionseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeSteinbauer Pavel
theses.degree.disciplineMechatronikacze
theses.degree.grantorústav mechaniky, biomechaniky a mechatronikycze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam