Zobrazit minimální záznam

Novel Virtual Defense Turn-Based Strategy



dc.contributor.advisorKlán Petr
dc.contributor.authorOndřej Štauda
dc.date.accessioned2021-01-29T00:42:16Z
dc.date.available2021-01-29T00:42:16Z
dc.date.issued2021-01-28
dc.identifierKOS-762877299205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/92899
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem, a následnou implementací 2D hry, která spojuje tower defense s tahovou strategií, v enginu Unity. Nejdříve seznamuje se základy enginu Unity3D a jeho částí pro tvoření 2D her. V práci se nachází analýza podobných řešení a jejich srovnání s konceptem nově vyvinuté hry. V rámci návrhu byl vypracován herní návrhový dokument (game design document), který popisuje základní koncept hry, herní mechaniky, vlastnosti a popis jednotek hráče a nepřátelských jednotek. Dále práce obsahuje popis implementace a následného testování hry. Následně byla hra porovnána se známou strategií. Hra byla umístěna na obchod Itch.io ve fázi beta.cze
dc.description.abstractThis thesis pursue design and implementation of 2D game, which merge tower defense with turn-based strategy, in Unity engine. Firtsly, it introduces Unity3D engine and its part for 2D game development to the reader. The thesis includes analys of similar solutions and their comparison to the concept of the proposed game. On behalf of design, game design document was made, which describes high concept of the game, its game mechanics, features and description of player's and enemy's units. Thesis includes the description of implementation and subsequent testing of the game. Furthermore, the game was compared to well--known strategy game. The game was placed on Itch.io in beta phase.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecttower defensecze
dc.subjecttahová strategiecze
dc.subject2D hracze
dc.subjectUnitycze
dc.subjecttower defenseeng
dc.subjectturn-based strategyeng
dc.subject2D gameeng
dc.subjectUnityeng
dc.titleNová virtuální tahová obranná strategiecze
dc.titleNovel Virtual Defense Turn-Based Strategyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePavlíček Josef
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam