Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem
First-person puzzle game with switching playable characters as the main mechanic
dc.contributor.advisor | Čmolík Ladislav | |
dc.contributor.author | Aleksandr Murugov | |
dc.date.accessioned | 2021-01-29T00:41:38Z | |
dc.date.available | 2021-01-29T00:41:38Z | |
dc.date.issued | 2021-01-28 | |
dc.identifier | KOS-773337290505 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/92879 | |
dc.description.abstract | Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu první osoby: Portal, The Talos Principle, Turing test; Hry s prohozením hrajicích postav: GTA V, Driver: San Francisco, Asterix & Obelix XXL; Immersiv sim Deus Ex s jeho systémem předmětů. Pak výběrem nejvhodnějšího herního enginu mezi Unity a Unreal. Dále jsem analýzoval modulární komponenty a jejích použití v level-designů. Mým úkolem bylo zkombinovat mechaniky těch třech druhů her a použit modulární komponenty pro vytvoření úrovně a vytvořit něco nového a originálního. Práce popisuje navrh a implementaci hry s nasledujicím kvalitativním testováním s šesti uživateli . Výsledkem je hra s třemi úrovněmi. | cze |
dc.description.abstract | The aim of this project was to create a first-person puzzle game where the player has the ability to take control of other characters on the fly to solve puzzles. The game development was preceded by analysis of existing similar games such as first-person puzzles: Portal, The Talos Principle, Turing test; Games with switching playable characters: GTA V, Driver: San Francisco, Asterix & Obelix XXL; Immersive sim Deus Ex with its item system. Then choosing the best fitting engine for such game between Unity and Unreal. Futher I analyzed modular components and their use in level design. My objective was to combine mechanics of these 3 types of games and use modular components for level creation to create something new and original. The thesis describes design and impementation of the game followed by qualitative testing of 6 users. The result is a 3-level game. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Unreal Engine | cze |
dc.subject | Logická hra | cze |
dc.subject | Modulární komponenty | cze |
dc.subject | Unreal Engine | eng |
dc.subject | Puzzle game | eng |
dc.subject | Modular components | eng |
dc.title | Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem | cze |
dc.title | First-person puzzle game with switching playable characters as the main mechanic | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Sedláček David | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [410]