PRAHA HLAVNÍ NÁDRAŽÍ
PRAGUE MAIN STATION
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Veronika Hušková
Vedoucí práce
Rothbauer Zdeněk
Oponent práce
Oth Tomáš
Studijní obor
ArchitekturaStudijní program
Architektura a urbanismusInstituce přidělující hodnost
ústav navrhování IPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Projekt Transferium Praha Hlavní nádraží se zabývá dostavbou nádraží ve třech úrovních, v kontextu města, řešení předprostoru nádraží a řešení budovy nádraží. Zkoumá možnost vytvoření multimodálního dopravního uzlu. Pomocí propojení různých druhů dopravy usnadňuje pohyb cestujících v rámci města, umožňuje plynulejší přestup na nádraží a víceúrovňovým řešením umožňuje efektivně využít území železnice v centru města a podpořit prostupnost dnes nepřekročitelné bariéry železnice. The project Transferium Prague Main railway station concerns the construction delivery of the building of the railway station in three dimensions. The first on is the context of the city itself, the second one is the solution to the station anteroom and the third one focuses on the building itself. The project explores the possibility of creating a multimodal transport hub, which through interconnection of different types of transport enables easier movement of commuters within the city, smoother transfer from one mode of transportation to another and allows for more efficient use of the railroad grounds by employing multi-level model, which also allows for crossing the barrier which the railroad to this day creates.
Kolekce
- Diplomové práce - 15127 [386]