Zobrazit minimální záznam

Resilience Performance in Airport Certification and Changes Approval



dc.contributor.advisorLališ Andrej
dc.contributor.authorMichaela Fukalová
dc.date.accessioned2020-09-10T22:51:25Z
dc.date.available2020-09-10T22:51:25Z
dc.date.issued2020-09-10
dc.identifierKOS-878300130405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90658
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analýza a modelování procesů certifikace a schvalování změn letišť dozorového orgánu civilního letectví v kontextu výkonnosti v odolnosti. V počátku práce jsou popsány přístupy k bezpečnosti Safety-I a Safety-II společně s vysvětlením problematiky odolnosti a bližším zaměřením na metodu hodnocení odolnosti Resilience Assessment Grid (RAG). Následuje popis grafické notace BPMN a vysvětlení podstaty STAMP s podrobným popisem související analýzy STPA. Dále je přiblížena struktura a činnost dozorového orgánu, na kterou navazuje popis vybraných procesů a jejich následné modelování. V závěru práce je analyzováno využití vytvořených procesních modelů pro dozorový orgán z uživatelského hlediska a z pohledu výkonnosti v odolnosti.cze
dc.description.abstractThe objective of this bachelor thesis is the analysis and modeling of airport certification and changes approval processes of the civil aviation authority in the context of resilience performance. At the beginning of the thesis, Safety-I and Safety-II approaches are described together with an explanation of the issue of resilience and a closer focus on the method of Resilience Assessment Grid (RAG). Next follows description of the graphical notation BPMN and an explanation of the ideas of STAMP with a detailed description of the related STPA analysis. Furthermore, the structure and activities of the civil aviation authority are presented, which is followed by a description of selected processes and their subsequent modeling. At the end of the thesis, the use of created process models for the civil aviation authority from the user's point of view and from the point of view of resilience performance are analyzed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvýkonnost v odolnosticze
dc.subjectResilience Assessment Gridcze
dc.subjectSTAMPcze
dc.subjectSTPAcze
dc.subjectBPMNcze
dc.subjectprocesní modelcze
dc.subjectdozorový orgán v letectvícze
dc.subjectresilience performanceeng
dc.subjectResilience Assessment Grideng
dc.subjectSTAMPeng
dc.subjectSTPAeng
dc.subjectBPMNeng
dc.subjectprocess modeleng
dc.subjectcivil aviation authorityeng
dc.titleVýkonnost v odolnosti v procesech certifikace a schvalování změn letišťcze
dc.titleResilience Performance in Airport Certification and Changes Approvaleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeNekvasil Vladimír
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam