Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Advertising Psychology and Its Use To Support The Organization´s Image
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Filip Rakovan
Vedoucí práce
Mynaříková Lenka
Oponent práce
Jirkovská Blanka
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku image organizace a využití psychologie reklamy pro její podporu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické je vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, psychologie reklamy a image. V praktické části je využito několik výzkumných technik, pomocí kterých je autor schopen odpovědět na výzkumné otázky. Byla analyzována image organizace a ke konci praktické části byly poskytnuty návrhy a doporučení pro vybranou organizaci s využitím psychologie reklamy. Byly sepsány také změny, které se udály na základě této diplomové práce, které mají vliv na pozitivní image organizace. This diploma thesis is focused on the issue of the image of the organization and the use of advertising psychology to support it. This work is divided into theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to define the basic concepts in the field of marketing, psychology of advertising and image. In the practical part, several research techniques are used, with which the author is able to answer research questions. The image of the organization was analysed and at the end of the practical part, suggestions and recommendations were provided for the organization that had been selected, using the psychology of advertising. Changes had been also mentioned, which took place based on this diploma thesis, which affect the positive image of the organization.