Zobrazit minimální záznam

Rationalization of Landing Systems at Airports in Czechia by (EU) 1048/2018



dc.contributor.advisorHospodka Jakub
dc.contributor.authorDominik Hanke
dc.date.accessioned2020-09-09T22:51:31Z
dc.date.available2020-09-09T22:51:31Z
dc.date.issued2020-09-09
dc.identifierKOS-878300134705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90587
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce „Racionalizace přistávacích systémů na letištích v ČR dle Prováděcího nařízení komise (EU) 2018/1048“ je analyzovat současnou situaci navigační infrastruktury na letištích, kde letové provozní služby poskytuje ŘLP ČR, s.p. a na základě této analýzy navrhnout její vhodnou optimalizaci v souladu s Prováděcím nařízením komise (EU) 2018/1048 a vyčíslit finanční úspory podniku.cze
dc.description.abstractThe subject of the thesis is to analyze the current situation of navigation infrastructure at airports, where air traffic services are provided by ŘLP ČR, s.p. Subsequently, based on this analysis, propose a suitable optimization of the navigation infrastructure in accordance with the implementing regulation of the European Commission (EU) 2018/1048 and calculate financial savings.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectŘLPcze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectpřesné přiblíženícze
dc.subjectnepřesné přiblíženícze
dc.subjectpřiblížení s vertikálním vedenímcze
dc.subjectRNPcze
dc.subjectILScze
dc.subjectVORcze
dc.subjectNDBcze
dc.subject(EU) 2018/1048cze
dc.subjectLKPRcze
dc.subjectLKTBcze
dc.subjectLKMTcze
dc.subjectLKKVcze
dc.subjectATCeng
dc.subjectOptimizationeng
dc.subjectPrecision Approacheng
dc.subjectNon-Precision Approacheng
dc.subjectApproach with Vertical Guidanceeng
dc.subjectRNPeng
dc.subjectILSeng
dc.subjectVOReng
dc.subjectNDBeng
dc.subject(EU) 2018/1048eng
dc.subjectLKPReng
dc.subjectLKTBeng
dc.subjectLKMTeng
dc.subjectLKKVeng
dc.titleRacionalizace přistávacích systémů na letištích v ČR dle EK 1048/2018cze
dc.titleRationalization of Landing Systems at Airports in Czechia by (EU) 1048/2018eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeTopková Tereza
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam