Zobrazit minimální záznam

Mixture Homogeneity Evaluation for a CNG Port Fuel Injection on a Gas Engine



dc.contributor.advisorVávra Jiří
dc.contributor.authorShubham Bawkar
dc.date.accessioned2020-09-04T14:01:32Z
dc.date.available2020-09-04T14:01:32Z
dc.date.issued2020-09-03
dc.identifierKOS-972197266205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90398
dc.description.abstractTato práce se zabývá přeměnou čtyřválcového čtyřtaktního dieselového motoru na zážehový motor CNG, návrhem a sestavením systému nepřímého vstřikování paliva pro vstřikování metanu do jednotlivých rozdělovačů vzduchu na válec a vyhodnocením homogenity směsi systém nepřímého vstřikování paliva. Zpočátku byl vypočítán hmotnostní průtok metanu pro dosažení jmenovitých provozních podmínek motoru a poté byl proveden průzkum trhu pro součásti OEM. Základ průzkumu a částí OEM, které mohly být použity k uspokojení hmotnostních průtoků paliva, návrhu místa vstřikování, sestavení různých dílů a přípravě výrobních výkresů všech navržených dílů, byly vypracovány pomocí 3D CAD softwaru PTC Creo. Později byly provedeny simulace na navrženém místě vstřikování paliva pomocí softwaru AVL FIRE pro vyhodnocení homogenity míchání pro portový vstřikovací systém paliva.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the conversion of a four-cylinder, 4-stroke diesel engine into a spark ignited CNG engine, design, and assembly of a port fuel injection system for methane injection into individual air inlet manifolds per cylinder & evaluating the mixture homogeneity of the port fuel injection system. Initially, the mass flow rate of methane was calculated to achieve the rated engine operating conditions and then a market survey for OEM parts was carried out. Base on the survey and OEM parts that could be used to satisfy the fuel mass flow rates, the design of the injection location, the assembly of different parts & preparation of manufacturing drawings of all the designed parts was done using 3D CAD software PTC Creo. Later on, simulations were performed on the proposed fuel injection location using the software AVL FIRE for the evaluation of the mixing homogeneity for the port fuel injection system.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectCNGcze
dc.subjectvstřikování metanucze
dc.subjecthomogenita směsicze
dc.subjectnepřímé vstřikování palivacze
dc.subjectCNGeng
dc.subjectMethane injectioneng
dc.subjectMixture homogeneityeng
dc.subjectPort fuel injectioneng
dc.subjectMass flow rateeng
dc.titleZhodnocení homogenity směsi pro plynový zážehový motor s injektáží CNG do sacího potrubícze
dc.titleMixture Homogeneity Evaluation for a CNG Port Fuel Injection on a Gas Engineeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeSyrovátka Zbyněk
theses.degree.disciplineAdvanced Powertrainscze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeMaster of Automotive Engineeringcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam