Spolehlivost a údržba pneumatického systému ATA36 u provozovatelů B737NG
ATA36 Pneumatic System Reliability and Maintenance for B737NG Operators
dc.contributor.advisor | Lališ Andrej | |
dc.contributor.author | Karel Mündel | |
dc.date.accessioned | 2020-09-04T14:00:51Z | |
dc.date.available | 2020-09-04T14:00:51Z | |
dc.date.issued | 2020-09-03 | |
dc.identifier | KOS-877439629605 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/90373 | |
dc.description.abstract | Předmětem bakalářské práce „Spolehlivost a údržba pneumatického systému skupiny ATA36 u provozovatelů B737NG“ je analýza pneumatického systému na letadle Boeing 737 NG. Cílem bylo pomocí metody FTA identifikovat nejméně spolehlivé komponenty a na základě zjištěného statistického rozdělení jejich zaznamenaných poruch vyhledat inovativní řešení v údržbě tohoto systému, které má za výsledek redukci nákladů provozovatele v oblasti údržby daného typu letadla. | cze |
dc.description.abstract | The subject of the bachelor's thesis "Reliability and maintenance of the ATA36 group pneumatic system for B737NG operators" is analysis of a pneumatic system on an aircraft Boeing 737 NG. The aim was, using the FTA method, to identify the least reliable components and based on the exponential distribution of their recorded failures to find innovative solutions for the maintenance of this system, which results in a reduction of the operator's maintenance costs for a given type of aircraft. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Pneumatický systém | cze |
dc.subject | ATA 36 | cze |
dc.subject | Porucha | cze |
dc.subject | Spolehlivost | cze |
dc.subject | Údržba letadel | cze |
dc.subject | B737NG | cze |
dc.subject | UML | cze |
dc.subject | FTA | cze |
dc.subject | Pneumatic system | eng |
dc.subject | ATA 36 | eng |
dc.subject | Fault | eng |
dc.subject | Reliability | eng |
dc.subject | Aircraft maintenance | eng |
dc.subject | B737NG | eng |
dc.subject | UML | eng |
dc.subject | FTA | eng |
dc.title | Spolehlivost a údržba pneumatického systému ATA36 u provozovatelů B737NG | cze |
dc.title | ATA36 Pneumatic System Reliability and Maintenance for B737NG Operators | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Kála Martin | |
theses.degree.discipline | Technologie údržby letadel | cze |
theses.degree.grantor | ústav letecké dopravy | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 16121 [683]