Zobrazit minimální záznam

Development and optimization of a control algorithm for multi-mode hybrid powertrain



dc.contributor.advisorToman Rastislav
dc.contributor.authorŠtěpán Pance
dc.date.accessioned2020-09-04T13:59:42Z
dc.date.available2020-09-04T13:59:42Z
dc.date.issued2020-09-02
dc.identifierKOS-964350342205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90305
dc.description.abstractCílem této práce je navržení metodického postupu při vývoji heuristické řídící strategie pro paralelní hybridní vozidlo na základě výsledků optimální řídící strategie řízené metodou dynamického programování.cze
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is a methodology process of developing a heuristic control algorithm for a parallel hybrid vehicle from results of an optimal control simulation model, controlled by dynamic programming method.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHybridní vozidlocze
dc.subjectMulti-mode hybridcze
dc.subjectHeuristická řídící strategiecze
dc.subjectHybridní pohoncze
dc.subjectGT-Suitecze
dc.subjectHybrid vehicleeng
dc.subjectMulti-mode hybrideng
dc.subjectHeuristic control algorithmeng
dc.subjectHybrid powertraineng
dc.subjectGT-Suiteeng
dc.titleVývoj a optimalizace řídicího algoritmu 'multi-mode' hybridního vozidlacze
dc.titleDevelopment and optimization of a control algorithm for multi-mode hybrid powertraineng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeHeřmanová Jolana
theses.degree.disciplineAdvanced Powertrainscze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeMaster of Automotive Engineeringcze


Soubory tohoto záznamu





















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam