Vývoj a optimalizace řídicího algoritmu 'multi-mode' hybridního vozidla
Development and optimization of a control algorithm for multi-mode hybrid powertrain
dc.contributor.advisor | Toman Rastislav | |
dc.contributor.author | Štěpán Pance | |
dc.date.accessioned | 2020-09-04T13:59:42Z | |
dc.date.available | 2020-09-04T13:59:42Z | |
dc.date.issued | 2020-09-02 | |
dc.identifier | KOS-964350342205 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/90305 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je navržení metodického postupu při vývoji heuristické řídící strategie pro paralelní hybridní vozidlo na základě výsledků optimální řídící strategie řízené metodou dynamického programování. | cze |
dc.description.abstract | The main goal of this thesis is a methodology process of developing a heuristic control algorithm for a parallel hybrid vehicle from results of an optimal control simulation model, controlled by dynamic programming method. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Hybridní vozidlo | cze |
dc.subject | Multi-mode hybrid | cze |
dc.subject | Heuristická řídící strategie | cze |
dc.subject | Hybridní pohon | cze |
dc.subject | GT-Suite | cze |
dc.subject | Hybrid vehicle | eng |
dc.subject | Multi-mode hybrid | eng |
dc.subject | Heuristic control algorithm | eng |
dc.subject | Hybrid powertrain | eng |
dc.subject | GT-Suite | eng |
dc.title | Vývoj a optimalizace řídicího algoritmu 'multi-mode' hybridního vozidla | cze |
dc.title | Development and optimization of a control algorithm for multi-mode hybrid powertrain | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Heřmanová Jolana | |
theses.degree.discipline | Advanced Powertrains | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Master of Automotive Engineering | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 12120 [430]