Zobrazit minimální záznam

Liquid fuel consumption measurement for dual fuel compression ignition engine



dc.contributor.advisorBortel Ivan
dc.contributor.authorFilip Labuta
dc.date.accessioned2020-09-04T13:57:07Z
dc.date.available2020-09-04T13:57:07Z
dc.date.issued2020-08-26
dc.identifierKOS-985799607305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90204
dc.description.abstractCílem této práce je navrhnout soustavu na měření malých průtoků kapalného paliva pro dvoupalivový vznětový motor nafta-CNG, případně nafta-vodík. Tato práce se zabývá pohledem na různé typy měření a výběrem našeho systému měření. V další fázi je postupně nahlíženo na uspořádání komponent systému tak, aby nedocházelo k potížím s průtokem či k případnému zavzdušňování systému. V této práci jsou vybrány co nejvhodnější varianty připojení jak hydraulického systému, kde dochází k průtoku kapalného paliva, tak elektrického systému, kde dochází k výběru nejvíce vhodných elektronických komponent k řízení a s jeho vhodným nastavením, aby vše spolu dokázalo řádně a bez potíží komunikovat.cze
dc.description.abstractThe goal of this work is to devise a flow meter system for measuring low flow of liquid fuel for dual fuel diesel engine using diesel-CNG or diesel-hydrogen. In this work is taken look at different types of measuring and choosing the right one for our system. In the next phase is taken look at how the system will be put together that there will not be flow issues or no possible aeration in the system. In the end is chosen the most suitable variation of connection of the hydraulic system, where the flow of liquid fuel occurs, but also the most suitable variation of electronic components for controlling and their setup, so that all components could properly communicate with no difficulties.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMěření spotřeby kapalného palivacze
dc.subjectdvoupalivový motorcze
dc.subjectnafta-CNGcze
dc.subjectnafta-vodíkcze
dc.subjectCoriolisův průtokoměrcze
dc.subjectConsumption measurement of liquid fueleng
dc.subjectdual fuel engineeng
dc.subjectdiesel-CNGeng
dc.subjectdiesel-hydrogeneng
dc.subjectCoriolis flow metereng
dc.titleMěření spotřeby kapalného paliva pro dvoupalivový vznětový motorcze
dc.titleLiquid fuel consumption measurement for dual fuel compression ignition engineeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVávra Jiří
theses.degree.disciplineKonstruování podporované počítačemcze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam