Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě
Building strategy adaptation for Virtual Reality
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Veronika Petrova
Supervisor
Sedláček David
Opponent
Žára Jiří
Field of study
Počítačové hry a grafikaStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá adaptací budovatelské strategie ve VR. Zaměřuje se na to, jak uskutečnit takovou hru ve VR a plně využít všeho, co nám tato platforma dovoluje. Pro průzkum této problematiky zkoumá jak již existující budovatelské strategie na různých herních platformách, tak obecný přístup k implementaci aplikací a 3D uživatelských rozhraní ve VR. This work deals with adaptation of building strategy in VR. It focuses on implementing said genre of video games in VR and tries to fully utilize everything the platform allows. For research of the presented issues this work inspects both existing building strategies on different platforms and the general approach to implementing applications and 3D user interfaces in VR.
Collections
- Bakalářské práce - 13139 [441]