Show simple item record

Creation of modular 3D assets for videogames



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorAlena Mikushina
dc.date.accessioned2020-09-04T13:52:50Z
dc.date.available2020-09-04T13:52:50Z
dc.date.issued2020-08-27
dc.identifierKOS-881196226205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90014
dc.description.abstractHráči počítačových her mají stále vyšší a vyšší nároky na grafické zpracování herního světa a jeho detaily. Aby jim mohlo být vyhověno, grafici musí neustále upravovat svůj přístup a používané modelovací techniky. Jeden z moderních a populárních přístupů je založen na modularitě a modulárním designu. Přestože tento přístup má spoustu benefitů, přesný popis technik a znalostí spojených s tímto konceptem není stále pevně definovaný. Tato práce poskytuje náhled na různé modelovací techniky, software pro 3D modelování a detailní popis modulárního přístupu aplikovaného v aktuálních počítačových hrách. Kombinací procedurálních modelovacích technik a modulárního designu jsme v programu Houdini připravili několik assetů už pouze čekajících na reálné využití. Dále jsme v Unreal Enginu poskládali testovací scénu a tím získali hlubší přehled o výhodách a nevýhodách použitého přístupu k tvorbě grafiky počítačových her.cze
dc.description.abstractIn order to keep up with the ever-increasing player's demand for higher visual fidelity of game environments, artists are continually implementing new modelling techniques and production methods into their workflow. One popular contemporary approach that has emerged is based on the notion of modular design. Although it offers many benefits for production workflow, the particular techniques and skills associated with this concept are still not well defined. This thesis provides an overview of various modelling techniques, 3D modelling software and thorough discussion of the modular design paradigm applied in computer games. We have combined procedural modelling techniques with the concept of modular design to create several game-ready assets in Houdini. We then assembled a simple test scene in Unreal Engine in order to gain a more in-depth insight into the advantages and disadvantages of the discussed workflow.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectModelovací technikycze
dc.subjectModelovací Softwarecze
dc.subjectHoudinicze
dc.subjectProcedurální Modelovánícze
dc.subjectUnreal Enginecze
dc.subjectModulárního Herní Designcze
dc.subject3D Modelling Techniqueseng
dc.subject3D Modelling Softwareeng
dc.subjectHoudinieng
dc.subjectProcedural Modellingeng
dc.subjectUnreal Engineeng
dc.subjectModular Game Designeng
dc.titleTvorba modulárních 3D komponent pro videohrycze
dc.titleCreation of modular 3D assets for videogameseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeČmolík Ladislav
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Files in this item













This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record