Zobrazit minimální záznam

Mystery Shopping Focused on the Automotive Industry



dc.contributor.advisorMynaříková Lenka
dc.contributor.authorDaniel Cédl
dc.date.accessioned2020-08-20T22:53:00Z
dc.date.available2020-08-20T22:53:00Z
dc.date.issued2020-08-20
dc.identifierKOS-1086045103605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89626
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje pozorovací metodě Mystery Shopping se zaměřením na oblast automobilového průmyslu. Cílem diplomové práce je zhodnotit a zmapovat kvalitu a úroveň obsluhy zákazníků v oblasti prodeje vozů s alternativním typem pohonu (elektromobil/plug-in hybrid/hybrid) a navrhnout systém školení, který zajistí zvýšení úspěšnosti a výkonnosti prodejců. Teoretická část se zabývá úvodem do marketingu, charakteristikou strategického marketingu či marketingového výzkumu a na závěr samotným Mystery Shoppingem. V praktické části je charakterizováno výzkumné šetření, popsána přípravná část výzkumu nebo výběr a školení hodnotitelů. V závěru této části jsou interpretovány výsledky výzkumného šetření a navrhnut systém školení, který zajistí zlepšení výkonnosti prodejců vozů.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the observational method of Mystery Shopping focused on the automotive industry. The aim of the diploma thesis is to evaluate and map the quality and level of customer service in the sale of cars with an alternative type of drive (electric/plug-in hybrid/hybrid). The theoretical part deals with an introduction to marketing, the characteristics of strategic marketing or marketing research and finally Mystery Shopping itself. The practical part characterizes the research survey, describes the preparatory part of the research or the selection and training of evaluators. At the end of this part, the results of the research survey are interpreted and a training system is proposed, which will ensure the improvement of the performance of car dealers.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectpodnikatelská koncepcecze
dc.subjectstrategický marketingcze
dc.subjectmarketingové prostředí podnikucze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectMystery Shoppingcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectBusiness Concepteng
dc.subjectStrategic Marketingeng
dc.subjectBusiness Marketing Environmenteng
dc.subjectMarketing Mixeng
dc.subjectMarketing Researcheng
dc.subjectMystery Shoppingeng
dc.titleMystery Shopping zaměřený na oblast automobilového průmyslucze
dc.titleMystery Shopping Focused on the Automotive Industryeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam