Návrh větrání základní školy
Design of Ventilation System of a School Building
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Botagoz Assylkhanova
Vedoucí práce
Adamovský Daniel
Oponent práce
Hlaváček Ondřej
Studijní obor
Budovy a prostředíStudijní program
Budovy a prostředíInstituce přidělující hodnost
katedra technických zařízení budovPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se věnuje problematice větrání základní školy. Diplomová práce je rozdělená do dvou části. První část se věnuje problematice rychlosti proudění vzduchu a akustického mikroklimatu v učebnách. V rámci této části bylo provedeno experimentální měření vnitřního prostředí ve vybrané třídě Základní školy Oty Pavla v Buštěhradě. Ve druhé praktické části byl zpracován projekt větrání novostavby základní školy na úrovni prováděcí dokumentaci. This thesis addresses the problematics of air ventilation in elementary school building. The diploma thesis is devided into two parts. The first part deals with the issue of air velocity and acoustic microclimate in classrooms. Within this part, experimental measurements of the indoor environment in a selected classroom of the Ota Pavel Elementary School in Bustehrad were demonstrated. In the second practical part, the project of ventilation of the new elementary school building was prepared.
Kolekce
- Diplomové práce - 11125 [525]