Reprezentace vektorových prostorů ve virtuální realitě
Representation of Vector Spaces in Virtual Reality
dc.contributor.advisor | Klán Petr | |
dc.contributor.author | Tomáš Bašta | |
dc.date.accessioned | 2020-06-25T22:53:42Z | |
dc.date.available | 2020-06-25T22:53:42Z | |
dc.date.issued | 2020-06-25 | |
dc.identifier | KOS-862365608705 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/88795 | |
dc.description.abstract | Tato práce popisuje proces návrhu a implementace světa ve virtuální realitě, který reprezentuje vektorové prostory. Teoretická část práce popisuje vektorové prostory a uvádí koncepty virtuální reality společně s aplikací NeosVR, která je použita k vytvoření virtuálního světa. V praktické části je svět navržen a naimplementován v aplikaci NeosVR za pomoci vizuálního programovacího jazyka LogiX. Výsledkem této práce je originální a plně funkční virtuální svět, který je umístěn v komunitním centru aplikace NeosVR. Tento svět umožňuje každému vizualizovat základní koncepty vektorových prostorů a může tedy sloužit jako pomůcka pro výuku linearní algebry. | cze |
dc.description.abstract | This thesis describes the process of designing and implementing a world in virtual reality that represents vector spaces. The theoretical part describes vector spaces and introduces the concepts of virtual reality along with the NeosVR application, which is used to create the virtual world. In the practical part, the world is designed and implemented in NeosVR using visual programming language LogiX. The result of this work is an original and fully functional virtual world placed in the community hub of NeosVR. This world allows everyone to visualize fundamental concepts of vector spaces and can be therefore used as a supporting tool for classes of linear algebra. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | návrh | cze |
dc.subject | implementace | cze |
dc.subject | virtuální svět | cze |
dc.subject | virtuální realita | cze |
dc.subject | vizualizace | cze |
dc.subject | vektorové prostory | cze |
dc.subject | vektorová algebra | cze |
dc.subject | NeosVR | cze |
dc.subject | LogiX | cze |
dc.subject | design | eng |
dc.subject | implementation | eng |
dc.subject | virtual world | eng |
dc.subject | virtual reality | eng |
dc.subject | visualization | eng |
dc.subject | vector spaces | eng |
dc.subject | vector algebra | eng |
dc.subject | NeosVR | eng |
dc.subject | LogiX | eng |
dc.title | Reprezentace vektorových prostorů ve virtuální realitě | cze |
dc.title | Representation of Vector Spaces in Virtual Reality | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Pavlíček Josef | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1729]