Zobrazit minimální záznam

Representation of Vector Spaces in Virtual Reality



dc.contributor.advisorKlán Petr
dc.contributor.authorTomáš Bašta
dc.date.accessioned2020-06-25T22:53:42Z
dc.date.available2020-06-25T22:53:42Z
dc.date.issued2020-06-25
dc.identifierKOS-862365608705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88795
dc.description.abstractTato práce popisuje proces návrhu a implementace světa ve virtuální realitě, který reprezentuje vektorové prostory. Teoretická část práce popisuje vektorové prostory a uvádí koncepty virtuální reality společně s aplikací NeosVR, která je použita k vytvoření virtuálního světa. V praktické části je svět navržen a naimplementován v aplikaci NeosVR za pomoci vizuálního programovacího jazyka LogiX. Výsledkem této práce je originální a plně funkční virtuální svět, který je umístěn v komunitním centru aplikace NeosVR. Tento svět umožňuje každému vizualizovat základní koncepty vektorových prostorů a může tedy sloužit jako pomůcka pro výuku linearní algebry.cze
dc.description.abstractThis thesis describes the process of designing and implementing a world in virtual reality that represents vector spaces. The theoretical part describes vector spaces and introduces the concepts of virtual reality along with the NeosVR application, which is used to create the virtual world. In the practical part, the world is designed and implemented in NeosVR using visual programming language LogiX. The result of this work is an original and fully functional virtual world placed in the community hub of NeosVR. This world allows everyone to visualize fundamental concepts of vector spaces and can be therefore used as a supporting tool for classes of linear algebra.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectnávrhcze
dc.subjectimplementacecze
dc.subjectvirtuální světcze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectvizualizacecze
dc.subjectvektorové prostorycze
dc.subjectvektorová algebracze
dc.subjectNeosVRcze
dc.subjectLogiXcze
dc.subjectdesigneng
dc.subjectimplementationeng
dc.subjectvirtual worldeng
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectvisualizationeng
dc.subjectvector spaceseng
dc.subjectvector algebraeng
dc.subjectNeosVReng
dc.subjectLogiXeng
dc.titleReprezentace vektorových prostorů ve virtuální realitěcze
dc.titleRepresentation of Vector Spaces in Virtual Realityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePavlíček Josef
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam