ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sheepless - Open-source 2D dobrodružná hra v Unity

Sheepless - An Open-source 2D Adventure Game in Unity

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Robert Badronov
Vedoucí práce
Skotnica Marek
Oponent práce
Šenkýř David
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této práce je zkoumání možností využití technologie EbSynth při vytváření art her pomocí Unity Engine. EbSynth se používá pro zpracování videí zaznamenaných ve hře, pro vytváření stylizovaných cutscén. Dalším cílem je analýza a navrh herních mechanik. Byly analyzovány a navrženy mechaniky, jako je pohyb, mapa, hraní cutscén, stejně jako hlavní mechanika kreslení na 2D spritech. Byl vytvořen prototyp obsahující všechny výše uvedené mechaniky. Implementace je kompatibilní s operačním systémem Android.
 
The main aim of this work is to study the possibilities of using EbSynth technology while creating art games on the Unity Engine. The EbSynth is used for processing videos recorded in the game, for creating stylized cutscenes. Another aim is to analyze and design the game mechanics. Mechanics such as moving, map, playing cutscenes, as well as the main mechanics of drawing on 2D sprites were analyzed and designed. A proof-of-concept implementation containing all of the mentioned above was created. Implementation is compatible with the Android operating system.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/88713
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.142Mb)
POSUDEK (141.5Kb)
POSUDEK (138.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV