Zobrazit minimální záznam

Optimization of machine assembly for groundworks on the construction site: D1 reconstruction of motorway, rest area Újezd u Průhonic



dc.contributor.advisorHlava Martin
dc.contributor.authorOndřej Spurný
dc.date.accessioned2020-06-24T22:51:31Z
dc.date.available2020-06-24T22:51:31Z
dc.date.issued2020-06-24
dc.identifierKOS-695600054905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88601
dc.description.abstractAutor této práce se bude věnovat rozdělení těžebních strojů s přímým zaměřením na rypadla. Rypadla budou rozřazena podle základních charakteristických rysů. Dále se zaměřuje na těžební nástroje, které rypadlo využívá při práci. V návaznosti na těžební stroje se věnuje základnímu rozdělení odvozních prostředků. Následně uvádí teoretický postup výpočtu návrhu ideálního počtu vozidel pro práci. Zabývá se návrhem optimální těžební soupravy na stavbě, které se zúčastnil během bakalářské praxe. Autor zmiňuje postup měření a výpočtu, který je následně vyobrazen na výpočtech ke každému z měřených strojů. Výsledky jsou znázorněny v tabulkách, kde je porovnán skutečný a optimální návrh.cze
dc.description.abstractThe author of this work will focus on the division of mining machines with a direct focus on excavators. Excavators will be classified according to basic characteristics. It also focuses on mining tools that the excavator uses at work. In connection with mining machines, it deals with the basic division of transport means. It then presents a theoretical procedure for calculating the design of the ideal number of vehicles for work. He deals with the design of the optimal mining set on the construction site, which he participated in during his bachelor's practice. Author mentions the procedure of measurement and calculation, which is then depicted in the calculations for each of the measured machines. The results are shown in the tables, where the actual and optimal design is compared.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectStrojní sestavacze
dc.subjectrypadlocze
dc.subjectodvozní prostředekcze
dc.subjectvýkonnostcze
dc.subjectMachine assemblyeng
dc.subjectexcavatoreng
dc.subjectmeans of transporteng
dc.subjectoutputeng
dc.titleOptimalizace strojní sestavy pro zemní práce na stavbě: D1 oprava dálnice, odpočívek Újezd u Průhoniccze
dc.titleOptimization of machine assembly for groundworks on the construction site: D1 reconstruction of motorway, rest area Újezd u Průhoniceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeNeumann Pavel
theses.degree.disciplinePříprava, realizace a provoz stavebcze
theses.degree.grantorkatedra technologie stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam