Zobrazit minimální záznam

HoloCopy - 3D copy with Hololens



dc.contributor.advisorPajdla Tomáš
dc.contributor.authorAnna Zderadičková
dc.date.accessioned2020-06-19T22:51:31Z
dc.date.available2020-06-19T22:51:31Z
dc.date.issued2020-06-19
dc.identifierKOS-695599735205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88253
dc.description.abstractTato práce se zabývá vytvořením systému pro 3D rekonstrukci objektu v rozšířené realitě. Cílem práce je vytvořit aplikaci na Microsoft HoloLens pro automatické pořízení fotografií a vizualizaci rekonstrukce modelu a server, který po síti komunikuje s HoloLens a zprostředkuje rekonstrukci. Pro vývoj aplikace byl zvolen herní engine Unity, který podporuje vývoj na virtualní a rozšířenou realitu. Pro server je použit Python framework Flask. 3D rekonstrukce z fotografií je provedena pomocí programu COLMAP. Výsledný systém je prospěšný pro uživatele Microsoft HoloLens zajímající se o tvorbu 3D modelů z reálného světa.cze
dc.description.abstractThis thesis concentrates on creating a system for a 3D model reconstruction of an object in augmented reality. The aim of this work is to create an application for Microsoft HoloLens for automatic acquisition of images and visualization of a reconstructed model and a server program that communicates with HoloLens and mediates the reconstruction. Unity Engine was used for the creation of the application because it supports the development for virtual and augmented reality. The server is created using the Python Flask framework. The 3D reconstruction is done in the COLMAP pipeline. The final system is useful for Microsoft HoloLens users that are interested in creating 3D models from a real world.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMicrosoft HoloLenscze
dc.subject3D rekonstrukcecze
dc.subject3D modelycze
dc.subjectARcze
dc.subjectrozšířená realitacze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectMicrosoft HoloLenseng
dc.subject3D reconstructioneng
dc.subject3D modelseng
dc.subjectAReng
dc.subjectaugmented realityeng
dc.subjectUnityeng
dc.titleHoloCopy - kopirování v prostoru s Hololenscze
dc.titleHoloCopy - 3D copy with Hololenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePauš Petr
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam