Sledování reálných objektů ve virtuální realitě
Real object tracking for Virtual Reality
dc.contributor.advisor | Sedláček David | |
dc.contributor.author | Jan Lazarek | |
dc.date.accessioned | 2020-06-10T11:12:14Z | |
dc.date.available | 2020-06-10T11:12:14Z | |
dc.date.issued | 2020-06-09 | |
dc.identifier | KOS-857605049905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/87662 | |
dc.description.abstract | Předmětem této práce je zkoumání způsobů využití rozpoznávání a sledování barevně odlišených předmětů pomocí hloubkové kamery pro VR aplikace. V práci jsem využil hloubkovou kameru Microsoft Kinect v2 a Azure Kinect a knihovny OpenCV a PCL. | cze |
dc.description.abstract | The subject of this work is a research of possibilities of usage of recognition and tracking of color-coded objects by depth camera and usage of the tracking data in VR applications. For this task, I used Microsoft Kinect v2, Azure Kinect depth cameras, and OpenCV and PCL libraries. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | bakalářská práce | cze |
dc.subject | VR | cze |
dc.subject | virtuální realita | cze |
dc.subject | rozpoznávání obejktů | cze |
dc.subject | sledování objektů | cze |
dc.subject | Kinect | cze |
dc.subject | VR | eng |
dc.subject | virtual reality | eng |
dc.subject | object reckognition | eng |
dc.subject | object tracking | eng |
dc.subject | Kinect | eng |
dc.subject | bachelor thesis | eng |
dc.title | Sledování reálných objektů ve virtuální realitě | cze |
dc.title | Real object tracking for Virtual Reality | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Kučera Michal | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [435]