Kategorizace aplikací na základě uživatelského chování v komponentě Gaming Mode
Categorize applications based on user behavior in the Gaming Mode component
dc.contributor.advisor | Kolář Petr | |
dc.contributor.author | Tomáš Vybíral | |
dc.date.accessioned | 2020-01-30T23:52:47Z | |
dc.date.available | 2020-01-30T23:52:47Z | |
dc.date.issued | 2020-01-30 | |
dc.identifier | KOS-1065790782805 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/86238 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá automatickou kategorizací aplikací na základě uživatelského chování. Popisuje způsob získávání těchto informací a navrhuje a implementuje způsob jejich vyhodnocování. Zabývá se také použitím testovacích nástrojů k analýze příchozích dat. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is dealing with automatic categorization of applications based on user behavior. It describes means of getting these information and design and implements their evaluation. It also deals with using testing utilities to analyze incoming data. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Spark | cze |
dc.subject | Big Data | cze |
dc.subject | Python | cze |
dc.subject | Jupyter | cze |
dc.subject | NoSQL | cze |
dc.subject | Hry | cze |
dc.subject | Avast | cze |
dc.subject | Spark | eng |
dc.subject | Big Data | eng |
dc.subject | Python | eng |
dc.subject | Jupyter | eng |
dc.subject | NoSQL | eng |
dc.subject | Games | eng |
dc.subject | Avast | eng |
dc.title | Kategorizace aplikací na základě uživatelského chování v komponentě Gaming Mode | cze |
dc.title | Categorize applications based on user behavior in the Gaming Mode component | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Valenta Michal | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1724]