Zobrazit minimální záznam

Implementation of 2D turn-based strategy game with AI



dc.contributor.advisorŠestáková Eliška
dc.contributor.authorIvan Štěpánek
dc.date.accessioned2020-01-30T23:51:27Z
dc.date.available2020-01-30T23:51:27Z
dc.date.issued2020-01-30
dc.identifierKOS-695599730005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86165
dc.description.abstractPráce se zabývá tvorbou strategické hry a umělé inteligence, která se ji naučíhrát. Je prozkoumán žánr strategických her, ale i důležité části pro umělouinteligenci. Dále práce analyzuje několik profesionálně vytvořených her a pro-gramů hrající tahové strategie. Závěrem hodnotí kvalitu jak implementovanéumělé inteligence, tak implementované hry a navrhuje možná zlepšení.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with creating a strategy game and artificial intelligence learn-ing the game via self-play. It looks into a strategy game genre as well as im-portant components of artificial intelligence. It analyzes several examples ofreal-world games and programs playing strategy games. In the end, the thesisdiscusses the quality of implemented artificial intelligence but also the gameand suggests possible improvements.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectumělá inteligencecze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectgenetický algoritmuscze
dc.subjectneuronové sítěcze
dc.subjectartificial intelligenceeng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectgenetic algorithmeng
dc.subjectneural networkeng
dc.titleImplementation of 2D turn-based strategy game with AIcze
dc.titleImplementation of 2D turn-based strategy game with AIeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKlouda Karel
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam