Zobrazit minimální záznam

Limitations of Reinforcement Learning Algorithms in Imperfect Information Games



dc.contributor.advisorLisý Viliam
dc.contributor.authorJakub Koubele
dc.date.accessioned2020-01-22T23:51:20Z
dc.date.available2020-01-22T23:51:20Z
dc.date.issued2020-01-22
dc.identifierKOS-773337368705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86021
dc.description.abstractTato práce zkoumá vlastnosti algoritmů posilovaného učení aplikovaných ve hrách s neúplnou informací. Hry s neúplnou informací jsou složitější než ostatní prostředí v nichž jsou algoritmy posilovaného učení běžně využívány, a vlastnosti konvergence těchto algoritmů ve hrách s neúplnou informací nejsou známé. V práci jsme analyzovali teoretické vlastnosti dvou algoritmů posilovaného učení aplikovaných na maticové hry, a empiricky jsme vyhodnotili jejich využitelnost. Také jsme vyhodnotili empirické vlastnosti dvou algoritmů posilovaného učení aplikované na hru s neúplnou informací v extenzivní formě.cze
dc.description.abstractThis thesis examines the properties of reinforcement learning algorithms used in games with imperfect information. The imperfect information games are more complex than other settings in which the reinforcement learning algorithms are commonly used, and the convergence properties of reinforcement learning algorithms in imperfect information games are not understood well. We examined the theoretical properties of two single-state reinforcement learning algorithms in a self-play of matrix games and evaluated their practical performance. We also evaluated the performance of two reinforcement learning algorithms in an extensive-form game with imperfect information.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectposilované učenícze
dc.subjecthry s neúplnou informacícze
dc.subjectminimalizace regretucze
dc.subjectreinforcement learningeng
dc.subjectimperfect information gameseng
dc.subjectregret minimizationeng
dc.titleLimitations of Reinforcement Learning Algorithms in Imperfect Information Gamescze
dc.titleLimitations of Reinforcement Learning Algorithms in Imperfect Information Gameseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeGavenčiak Tomáš
theses.degree.disciplineUmělá inteligencecze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam