Zobrazit minimální záznam

Implementation of passive safety elements of rally car into the series car



dc.contributor.advisorMík Josef
dc.contributor.authorRoman Dáňa
dc.date.accessioned2019-09-05T22:51:56Z
dc.date.available2019-09-05T22:51:56Z
dc.date.issued2019-09-05
dc.identifierKOS-779032614905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85195
dc.description.abstractTato bakalářské práce se zabývá pasivní bezpečností sériových a závodních rallye vozidel. V teoretické části jsou popsána jak sériová, tak rallye vozidla z hlediska bezpečnosti. Řešenou problematikou jsou možné úpravy sériových vozidel za účelem zvýšení pasivní bezpečnosti při nehodě. Inspirací k úpravě jsou právě bezpečnostní prvky rallye vozidel. Zároveň je popsána související legislativa a předpisy. V praktické části je na základě reálných zkoušek provedeno porovnání klasických 3-bodových pásů se sportovními 4-bodovými pásy. Základním cílem je zhodnotit vliv na pasivní bezpečnost při implementaci závodního pásu do sériového vozidla.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the passive safety of series and racing rally cars. In the theoretical part are described both serial and rally vehicles in terms of safety. Monitored subjects are possible modifications of serial vehicles in order to increase passive safety in an accident. The safety features of the rally cars are the inspiration for the modification. Related legislation and regulations are described. In the practical part is on real based tests demonstrated comparison of classic 3-point belts with sports 4-point belts. The main objective is comparsion of effects on the passive safety when implementing a racing belt in a serial vehicle.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpasivní bezpečnostcze
dc.subjectrallyecze
dc.subjectsériový vůzcze
dc.subjectzávodní speciálcze
dc.subjectbezpečnostní pásycze
dc.subjectpředpisycze
dc.subjectdynamická zkouškacze
dc.subjectkritérium zraněnícze
dc.subjectpassive safetyeng
dc.subjectrallyeng
dc.subjectseries careng
dc.subjectracing special careng
dc.subjectseat beltseng
dc.subjectregulationseng
dc.subjectdynamic testeng
dc.subjectinjury criterioneng
dc.titleImplementace prvků pasivní bezpečnosti závodního speciálu do sériového vozucze
dc.titleImplementation of passive safety elements of rally car into the series careng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeNouzovský Luboš
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních prostředkůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam