Trakční výpočty bateriového vozu pro regionální dopravu
Traction calculations of a battery car for regional transport
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Zelinka
Vedoucí práce
Kalivoda Jan
Oponent práce
Pohl Jiří
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je návrh baterie pro dvouzdrojový vůz pro regionální dopravu. Navrhnout výpočetní metodiku a vytvořit výpočetní software pro zjištění spotřeby energie vozu na specifikované trati. Podle vypočtených hodnot navrhnout základní parametry baterie a její umístění do vozu. The aim of the thesis is the design of battery for batterycar for regional transport. Also to design a software for calculations of energy consuption of batterycar on specified track. Acording to results design basic parameters of battery for the car and it's position in the carbody.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [452]