Zobrazit minimální záznam

Gear Set for Front Transverse Car Drive



dc.contributor.advisorTajzich Václav
dc.contributor.authorMartin Urbánek
dc.date.accessioned2019-08-29T22:53:12Z
dc.date.available2019-08-29T22:53:12Z
dc.date.issued2019-08-29
dc.identifierKOS-883223200605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85053
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje rešerši koncepčních a konstrukčních řešení pohonu osobních automobilů s motorem vpředu napříč a blíže se zabývá variantou s poháněnou přední nápravou. Dále je zpracována rešerše týkající se problematiky hodnocení únosnosti a geometrických parametrů čelních ozubených soukolí. V praktické části se práce zabývá zpracováním postupu pro kontrolu únosnosti a návrh čelních ozubených soukolí v automobilových aplikacích. Zpracovaný postup hodnocení ozubení je aplikován a ověřen na sadě ozubených soukolí z převodového agregátu produkčního automobilu. Na základě výsledků těchto výpočtů a poznatků získaných rešerší je zpracován návrh ozubení pro převodový agregát s novou motorizací.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis contains a research of conceptual and constructional solutions of the drive of passenger cars with transverse engine in front and further deals with the variant with driven front axle. Furthermore, there is a research concerning the evaluation of load capacity and geometrical parameters of spur gears. In the practical part, the thesis deals with the processing of the procedure of checking the load capacity and geometrical design of spur gears in automotive applications. The processed gearing evaluation is applied and verified on a set of gears from a production car transmission unit. Based on the results of these calculations and the knowledge gained in the research, a gear design for new motorization is designed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectautomobilová převodovkacze
dc.subjectozubenícze
dc.subjectúnavacze
dc.subjectpittingcze
dc.subjectohybcze
dc.subjectzadíránícze
dc.subjectnávrhcze
dc.subjectsoukolícze
dc.subjectosobní automobilcze
dc.subjectgeometrie ozubenícze
dc.subjectautomotive transmissioneng
dc.subjectgearingeng
dc.subjectfatigueeng
dc.subjectpittingeng
dc.subjectbendingeng
dc.subjectscuffingeng
dc.subjectdesigneng
dc.subjectgeareng
dc.subjectautomobileeng
dc.subjecttooth geometryeng
dc.titleSada ozubených soukolí pro převodový agregát osobního vozucze
dc.titleGear Set for Front Transverse Car Driveeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeNovotný Bohuslav
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam