Zobrazit minimální záznam

Proposal of parallel hybrid electric vehicle control unit design



dc.contributor.advisorToman Rastislav
dc.contributor.authorPetr Kohel
dc.date.accessioned2019-08-29T22:51:50Z
dc.date.available2019-08-29T22:51:50Z
dc.date.issued2019-08-29
dc.identifierKOS-763706663905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/84992
dc.description.abstractTato diplomová práce v první řadě zpracovává přehled specifických funkcí a možností řízení hybridních vozidel. Následně je v práci navrhnuta heuristická řídicí strategie pro paralelní hybridní vozidla, která využívá sub-optimální numerickou metodu pro výpočet parametru dělení toku výkonu mezi pohonné jednotky. Na jejím základě je v programu Matlab/Simulink vytvořen modulární řídicí algoritmus, který je propojen s modelem vozidla vytvořeným v simulačním prostředí GT-ISE. Nakonec je prezentováno několik testů řídicího algoritmu, které demonstrují úsporu paliva řízených modelů hybridního vozidla ve srovnání se stejnými vozidly vybavenými pouze konvenčním pohonem.cze
dc.description.abstractThe thesis compiles the overview of the specific functions and control strategies for hybrid electric vehicles in the first place. After that, the heuristic control strategy for parallel hybrid vehicle is proposed. A control strategy uses additionally sub-optimal numeric control method to calculate power split ratio. Based on the proposed control strategy, the modular control algorithm in Matlab/Simulink is developed and consequently connected to the vehicle model created in GT-ISE environment. At the end of a thesis, several tests are presented. Tests demonstrate fuel consumption reduction of controlled hybrid electric vehicle models in compare to similar vehicles equipped only with conventional powertrain.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectParalelní hybridní vozidlocze
dc.subjecthybridní pohon vozidlacze
dc.subjectheuristická řídicí strategiecze
dc.subjectřídicí algoritmus hybridního vozidlacze
dc.subjectParallel hybrid electric vehicleeng
dc.subjecthybrid powertraineng
dc.subjectheuristic control strategyeng
dc.subjecthybrid electric vehicle control algorithmeng
dc.titleNávrh řídicího algoritmu pohonu hybridního vozidlacze
dc.titleProposal of parallel hybrid electric vehicle control unit designeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMorkus Josef
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu


















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam