Rekonstrukce trati Mníšek pod Brdy - Dobříš
Reconstruction of the railway line Mníšek pod Brdy - Dobříš
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Eva Vondráčková
Vedoucí práce
Horníček Leoš
Oponent práce
Krejčiříková Hana
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě č. 210 v úseku Mníšek pod Brdy-Dobříš a zvýšení rychlosti na 80-100 km/h. Práce obsahuje zpracované směrové a výškové řešení pro variantu s jedním podvariantním řešením pro rychlost 80-100 km/h a alternativní řešení pro rychlost 60-80 km/h. Pozornost byla věnována posouzení účelnosti železničních přejezdů. Práce obsahuje technickou zprávu, fotodokumentaci stávajícího stavu, situaci, podélný profil, vzorové příčné řezy a návrh nového uspořádání pro žst. Dobříš, žst. Malá Hraštice, žst. Mníšek pod Brdy. The bachelor thesis deals with the design of the reconstruction of the railway line No. 210 in the section Mníšek pod Brdy-Dobříš to the speed of 80-100 km/h. The work contains a directional and elevation guidance for a speed of 80-100 km/h and an alternative solution for a speed of 60-80 km/h. Moreover assesses the effectivness of the railway crossing. The thesis also contains technical report, photos, sample cross-sections for the first alternative and design of a new layout for the railway station Dobříš, railway station Malá Hraštice and railway station Mníšek pod Brdy.