Zobrazit minimální záznam

Leight weight railway open freight car - suspension



dc.contributor.advisorHeptner Tomáš
dc.contributor.authorJan Balšán
dc.date.accessioned2019-06-21T22:52:18Z
dc.date.available2019-06-21T22:52:18Z
dc.date.issued2019-06-21
dc.identifierKOS-780959618805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83648
dc.description.abstractV rámci dané bakalářské práce je proveden návrh vinutých šroubovitých válcových pružin, které jsou osazeny do podvozku Y25, a umístěny pod lehkým otevřeným nákladním vozem typu Eamnos. Navržené pružiny jsou zkontrolovány dle normy ČSN EN 13906-1. Zároveň je provedena kontrola výšky nárazníků u specifikovaného vozu osazeného navrženými pružinami, a ověřena podmínka bezpečnosti proti vykolejení. V teoretické části je provedena rešerše používaných vozů řady E na evropských železnicích a specifikace standartních pružin, využívaných v podvozcích Y25. Součástí práce je výrobní výkresová dokumentace k navrženým pružinám, jejich silové zatížení a porovnání charakteristik vypružení standartních a navržených pružin.cze
dc.description.abstractWithin the Framework of the bachelor thesis, the design of coiled helical cylindrical springs, which are mounted in the bogie Y25, and placed under the light open freight wagon Eamnos. Designed springs are checked according to ČSN EN 13906-1. Simultaneously is checked the height of the buffers at the specified wagon fitted with the designed springs, and the safety condition against derailment is verified. In the theoretical part there is a search of used E-series wagons on European railways and specification of standard springs used in bogies Y25. Part of this thesis is production drawing documentation of designed springs, their force loading and comparison of suspension characteristics of standard and designed springs.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectnákladní vůzcze
dc.subjectvypruženícze
dc.subjectbezpečnost proti vykolejenícze
dc.subjectfreight wagoneng
dc.subjectsuspensioneng
dc.subjectsafety against derailmenteng
dc.titleOtevřený železniční nákladní vůz lehké stavby - vypruženícze
dc.titleLeight weight railway open freight car - suspensioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBuchta Jan
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu


















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam