Zobrazit minimální záznam

Work now! A self-organizing model of a medieval village.



dc.contributor.advisorRichtr Radek
dc.contributor.authorPetr Bureš
dc.date.accessioned2019-06-19T22:52:17Z
dc.date.available2019-06-19T22:52:17Z
dc.date.issued2019-06-19
dc.identifierKOS-762877323905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83394
dc.description.abstractTato práce se zabývá simulací samoorganizujícího modelu starověké vesnice a její vizualizací. Vesnice je zasazena do náhodně generovaného dynamického prostředí. Vesničané se rozhodují pro dostupné akce na základě znalosti jejich důsledků pro jednotlivce i celou vesnici. Prototyp hry umožňuje hráči usměrňování akcí vesničanů, které není vyžadováno pro průběh simulace.cze
dc.description.abstractThis thesis simulates a self organizing model of an ancient village and its visualization. The village is placed into a randomly generated dynamic environment. Villagers make decisions based on their knowledge of the consequences for both the individuals and the whole village. The prototype lets the player direct the actions of villagers, but it's not required for the simulation process.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpočítačová hracze
dc.subjectumělá inteligencecze
dc.subjectizometrické 2Dcze
dc.subjecturbanistická simulacecze
dc.subjectsamoorganizacecze
dc.subjectgenerování mapycze
dc.subjectrozmístění objektůcze
dc.subjectGodot Enginecze
dc.subjectcomputer gameeng
dc.subjectartificial intelligenceeng
dc.subjectisometric 2Deng
dc.subjecturbanistic simulationeng
dc.subjectself organizationeng
dc.subjectmap generationeng
dc.subjectobject placementeng
dc.subjectGodot Engineeng
dc.titleDo roboty! Samoorganizující se model starověké vesnice.cze
dc.titleWork now! A self-organizing model of a medieval village.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeEvan Tomáš
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam