Do roboty! Samoorganizující se model starověké vesnice.
Work now! A self-organizing model of a medieval village.
dc.contributor.advisor | Richtr Radek | |
dc.contributor.author | Petr Bureš | |
dc.date.accessioned | 2019-06-19T22:52:17Z | |
dc.date.available | 2019-06-19T22:52:17Z | |
dc.date.issued | 2019-06-19 | |
dc.identifier | KOS-762877323905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/83394 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá simulací samoorganizujícího modelu starověké vesnice a její vizualizací. Vesnice je zasazena do náhodně generovaného dynamického prostředí. Vesničané se rozhodují pro dostupné akce na základě znalosti jejich důsledků pro jednotlivce i celou vesnici. Prototyp hry umožňuje hráči usměrňování akcí vesničanů, které není vyžadováno pro průběh simulace. | cze |
dc.description.abstract | This thesis simulates a self organizing model of an ancient village and its visualization. The village is placed into a randomly generated dynamic environment. Villagers make decisions based on their knowledge of the consequences for both the individuals and the whole village. The prototype lets the player direct the actions of villagers, but it's not required for the simulation process. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | počítačová hra | cze |
dc.subject | umělá inteligence | cze |
dc.subject | izometrické 2D | cze |
dc.subject | urbanistická simulace | cze |
dc.subject | samoorganizace | cze |
dc.subject | generování mapy | cze |
dc.subject | rozmístění objektů | cze |
dc.subject | Godot Engine | cze |
dc.subject | computer game | eng |
dc.subject | artificial intelligence | eng |
dc.subject | isometric 2D | eng |
dc.subject | urbanistic simulation | eng |
dc.subject | self organization | eng |
dc.subject | map generation | eng |
dc.subject | object placement | eng |
dc.subject | Godot Engine | eng |
dc.title | Do roboty! Samoorganizující se model starověké vesnice. | cze |
dc.title | Work now! A self-organizing model of a medieval village. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Evan Tomáš | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1724]