Věnná města českých královen I. - úprava textur
Dowry Towns I. - Texture Editing
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Denisa Sůvová
Supervisor
Richtr Radek
Opponent
Chludil Jiří
Field of study
Webové a softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá editací textur v závislosti na přírodních vlivech, kterými jsou sníh, námraza a povodeň. Obsahuje přehled o fyzikálních vlastnostech vybraných přírodních vlivů a metod jejich realizace. Jednotlivé metody jsou postupně rozebrány a vzájemně porovnávány vůči daným požadavkům. Na základě analýzy je proveden návrh a následná implementace nejvíce vyhovující metody. Pomocí této metody je v Pythonu vytvořen efekt dvou přírodních vlivů, přesněji sněhu a povodně, jako zásuvný modul do programu Blender. U zásuvného modulu je na závěr vyhodnocena jeho kvalita a vizuální věrohodnost. This bachelor thesis deals with the editing of textures with respect to the effects of natural influences, specifically snow, ice rime, and flood. It contains an overview of the physical properties of selected natural effects and the methods of implementing them. These methods are presented, discussed, and compared with each other and the stated requirements. Based on the analysis, the design and implementation of the most fitting method is performed. Selected methods, snow and flood, are implemented as a Blender add-on in Python. Results are discussed with respect to the quality and visual credibility.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]