Zobrazit minimální záznam

Teaching English in Virtual Reality



dc.contributor.advisorHusák Jan
dc.contributor.authorJosef Struž
dc.date.accessioned2019-06-19T22:51:54Z
dc.date.available2019-06-19T22:51:54Z
dc.date.issued2019-06-19
dc.identifierKOS-695599688905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83369
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo navrhnout a naprogramovat hru ve virtuální realitě na výuku angličtiny. Aplikace byla implementována v herním enginu Unity. Grafické prostředí programu bylo vytvořeno pomocí softwarů Blender, AssetForge a Mixamo. Pro práci s virtuální realitou byl použit balíček VRTK 4.0. Hra podporuje herní headsety Microsoft Mixed Reality, HTC Vive a Oculus Rift. Aplikace se skládá z tří typů scén a obsahuje dva druhy výukových lekcí. Díky napojení na oxfordský výkladový slovník a webovou službu Google Cloud Text-to-Speach poskytuje hra vysokou kvalitu výuky i mluveného slova.cze
dc.description.abstractThe goal of this bachelor thesis was to design and create an application in virtual reality to teach English. Application was implemented in game engine Unity. The background was made by softwares Blender, AssetForge and Mixamo. Virtual reality was intergated by package called VRTK 4.0. The game supports Microsoft Mixed Reality, HTC Vive and Oculus Rift. The application consists of three types of scenes and includes two kinds of lections. By linking to the Oxford Glossary and the Google Cloud Text-to-Speach, the game provides high quality teaching experience.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvýuka angličtinycze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectVRcze
dc.subjectvýuková aplikacecze
dc.subjectteaching englisheng
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectVReng
dc.titleVýuka anglického jazyka ve virtuální realitěcze
dc.titleTeaching English in Virtual Realityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeChludil Jiří
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam