Výuka anglického jazyka ve virtuální realitě
Teaching English in Virtual Reality
dc.contributor.advisor | Husák Jan | |
dc.contributor.author | Josef Struž | |
dc.date.accessioned | 2019-06-19T22:51:54Z | |
dc.date.available | 2019-06-19T22:51:54Z | |
dc.date.issued | 2019-06-19 | |
dc.identifier | KOS-695599688905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/83369 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a naprogramovat hru ve virtuální realitě na výuku angličtiny. Aplikace byla implementována v herním enginu Unity. Grafické prostředí programu bylo vytvořeno pomocí softwarů Blender, AssetForge a Mixamo. Pro práci s virtuální realitou byl použit balíček VRTK 4.0. Hra podporuje herní headsety Microsoft Mixed Reality, HTC Vive a Oculus Rift. Aplikace se skládá z tří typů scén a obsahuje dva druhy výukových lekcí. Díky napojení na oxfordský výkladový slovník a webovou službu Google Cloud Text-to-Speach poskytuje hra vysokou kvalitu výuky i mluveného slova. | cze |
dc.description.abstract | The goal of this bachelor thesis was to design and create an application in virtual reality to teach English. Application was implemented in game engine Unity. The background was made by softwares Blender, AssetForge and Mixamo. Virtual reality was intergated by package called VRTK 4.0. The game supports Microsoft Mixed Reality, HTC Vive and Oculus Rift. The application consists of three types of scenes and includes two kinds of lections. By linking to the Oxford Glossary and the Google Cloud Text-to-Speach, the game provides high quality teaching experience. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | výuka angličtiny | cze |
dc.subject | virtuální realita | cze |
dc.subject | VR | cze |
dc.subject | výuková aplikace | cze |
dc.subject | teaching english | eng |
dc.subject | virtual reality | eng |
dc.subject | VR | eng |
dc.title | Výuka anglického jazyka ve virtuální realitě | cze |
dc.title | Teaching English in Virtual Reality | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Chludil Jiří | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1729]