ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tower Defense AI turnaj

Tower Defense AI Competition

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Martin Sedláček
Supervisor
Šestáková Eliška
Opponent
Guth Ondřej
Field of study
Webové a softwarové inženýrství
Study program
Informatika
Institutions assigning rank
katedra softwarového inženýrství
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce se zabývá návrhem a implementací prototypu hry žánru Tower Defense. Za tímto účelem jsou prozkoumány existující Tower Defense hry a jejich herní prvky. Dále jsou popsány algoritmy pro hledání cest a hry umožňující externí napojení umělé inteligence. Vytvořený prototyp umožňuje pomocí skriptování napojení umělé inteligence, jež může hrát hru místo hráče.
 
This work is dealing with a design and implementation of a Tower Defense game prototype. For this cause the analysis of existing Tower Defense games and their game elements was performed. Pathfinding algorithms and games allowing external plug-in of artificial intelligence were also described. The created prototype allows such plug-in of artificial intelligence via scripting.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/83212
View/Open
PLNY_TEXT (4.395Mb)
POSUDEK (137.5Kb)
POSUDEK (140.5Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 18102 [1193]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV