Zobrazit minimální záznam

Interactive Game Based on IoT Technology



dc.contributor.advisorVítek Stanislav
dc.contributor.authorJan Závorka
dc.date.accessioned2019-06-12T22:52:10Z
dc.date.available2019-06-12T22:52:10Z
dc.date.issued2019-06-12
dc.identifierKOS-773337307705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82839
dc.description.abstractTato bakalárská práce se zabývá vývojem a výrobou jednoduchých zarízení, která umožnují demonstrovat využití energeticky nenárocných zarízení v IoT sítích. Propojená zarízení mají podobu jednoduché hry pro více hrácu - piškvorek a je postaveno na platforme Arduino. Vzniklá sít je tvorena až peti koncovými zarízeními (klienty) s dotykovými displeji pro interakci s uživatelem a jednoho centrálního rídicího prvku (serveru). V práci je popsán konkrétní použitý hardware, vcetne návrhu krabicek. Dále je zde podrobne rozepsán vytvorený software, vcetne možnosti úprav pro použití s jinými moduly. Nakonec je uveden i návod na oživení a obsluhu.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the development and production of a simple devices which can demonstrate usage of low power devices in IoT networks. This network of devices have a form of the multiplayer game - Noughts and crosses, and it is based on Arduino platform. The network have up to five end nodes (clients) with touch screen for interaction with the user and one control device (server). There is described used hardware including design of cases for all devices in this thesis. There is also a description of software including a list of possible changes which could be made for the purpose to use this product with different modules. In the end, there is a manual for starting and operating this devices.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectArduino Ethernetcze
dc.subjectIoT demonstrátorcze
dc.subjectArduino hracze
dc.subjectArduino IoTcze
dc.subjectArduino Etherneteng
dc.subjectIoT demonstration deviceeng
dc.subjectGame based on Arduinoeng
dc.subjectArduino IoTeng
dc.titleInteraktivní hra využívající IoT prostředkycze
dc.titleInteractive Game Based on IoT Technologyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeTeplý Tomáš
theses.degree.grantorkatedra radioelektronikycze
theses.degree.programmeElektronika a komunikacecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam