Zobrazit minimální záznam

Marketing Mix of a Selected Company



dc.contributor.advisorUličná Štěpánka
dc.contributor.authorOleksandr Hayduk
dc.date.accessioned2019-06-11T14:46:58Z
dc.date.available2019-06-11T14:46:58Z
dc.date.issued2019-06-07
dc.identifierKOS-785932509805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82504
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného hotelu na trhu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmů marketingového a komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového a komunikačního mixu, který využívá hotel NH Prague City a jsou zde navržena zlepšení. Všechny návrhy byly průběžně konzultovány s managementem hotelu.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyze the marketing mix of NH Prague City hotel. The thesis evaluates all marketing mix resources because only their close connection can ensure effective promotion of the services of the hotel on the market. The theo-retical part is focused on the definition of both marketing mix and communication mix. The practical part is focused on the analysis of marketing and communication mix, which uses NH Prague City hotel and there are proposed improvements. All my proposals were continuously consulted with hotel management.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjecthotelcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjecteventycze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectNH Prague Citycze
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectpromotional mixeng
dc.subjecthoteleng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjecteventseng
dc.subjectsocial me-diaeng
dc.subjectNH Prague Cityeng
dc.titleMarketingový mix vybrané společnosticze
dc.titleMarketing Mix of a Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKonderová Andrea
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam