Zobrazit minimální záznam

Analysis of Electric Car Body Thermal Insulation Properties



dc.contributor.advisorBarták Martin
dc.contributor.authorLangmajer Vojtěch
dc.date.accessioned2019-02-20T11:17:08Z
dc.date.available2019-02-20T11:17:08Z
dc.date.issued2018-08-30
dc.identifierKOS-884382431905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/81179
dc.description.abstractPráce se zabývá tepelnými vlastnostmi kabiny osobního automobilu se zaměřením na elektromobily, u kterých může energie potřebná na vytápění nebo chlazení kabiny výrazně omezit dojezd vozidla. V této souvislosti práce identifikuje hlavní rozdíly mezi automobily se spalovacím motorem a elektromobily. Vliv úprav karosérie na tepelné ztráty a tepelnou zátěž kabiny lze efektivně zkoumat s užitím počítačových simulací. V práci jsou popsány výhody a nevýhody čtyř softwarových nástrojů, které by bylo možné pro takovou analýzu použít. Vlastní simulační studii provedl autor v programu pro energetickou simulaci budov IDA ICE. Studie byla zaměřena na vliv dodatečné tepelné izolace a zasklení kabiny vozidla na tepelnou ztrátu a tepelnou zátěž. Práce otevírá řadu námětů pro další pokračování výzkumu v této oblasti.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with thermal properties of a car body with the focus on electrical cars in which the energy required for cabin heating or cooling may significantly limit the driving range. In this context, the thesis identifies the main differences between cars with combustion engine and electrical cars. The influence of car body modifications on the cabin heating losses and cooling loads can be studied effectively using computer simulations. Four software tools which could be used for this type of analysis are described in terms of their benefits and drawbacks. The author performed his own study using the building simulation software IDA ICE. This study was focused on the influence of additional thermal insulation and glazing of a car cabin on heating and cooling loads. The thesis opens a number of issues for future research in this field.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectelektromobil,kabina vozidla,vytápění,chlazení,počítačové simulacecze
dc.subjectelectrical car,car cabin,heating,cooling,computer simulationseng
dc.titleAnalýza tepelně izolačních vlastností karoserie elektromobilucze
dc.titleAnalysis of Electric Car Body Thermal Insulation Propertieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-04
dc.contributor.refereeZavřel Vojtěch
theses.degree.disciplineTechnika životního prostředícze
theses.degree.grantorústav techniky prostředícze
theses.degree.programmeStrojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam