Zobrazit minimální záznam

The railway bridges with the extremely reduced building height



dc.contributor.advisorRyjáček Pavel
dc.contributor.authorKramoliš Filip
dc.date.accessioned2019-02-20T11:16:25Z
dc.date.available2019-02-20T11:16:25Z
dc.date.issued2019-02-11
dc.identifierKOS-880324404605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/81146
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je pomocí parametrické studie, stanovit rozměry jednotlivých konstrukčních prvků tří rozdílných konstrukcí mostů. U každého typu konstrukce jsou na základě sledovaných veličin stanoveny dimenze pro zhruba 7 mostů různých rozpětí. Tato rozpětí se pohybují od 6 do 35 m, v závislosti na typu mostu. Výsledkem parametrické studie je sestavení tabulek s dimenzemi jednotlivých konstrukčních prvků a konstrukčních a stavebních výšek daných typů mostů. Následně je od každého ze tří typů mostů vybrána varianta s nejdelším rozpětím, která je detailněji posouzena.cze
dc.description.abstractThe goal of Master Thesis is parametric study to determine dimension of constructions elements. It was determine dimension for ca 7 span of every type of bridge. The spans are between 6 and 35 meters, it depends on type of bridge. The results of parametric study are tables, which contain dimensions of every construction elements, construction and building height. The bridge with longest span for every type of bridge are selected. These three bridges are assess in detail.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectželezniční most,ocelový most,ocelový železniční most,CSi Bridge,parametrická studie,masivní deska mostovky,komorové hlavní nosníky,ukloněné hlavní nosníky,průběžné kolejové lože,příčníková mostovka,posudek mostu,numerický model,dimenze konstrukčních prvkůcze
dc.subjectrailway bridge,steel bridge,steel railway bridge,CSi Bridge,parametric study,massive deck of bridge,cellular principal girders,bow principal girders,continual railway (track) bed,deck of bridge with cross reinforcements,assessment of bridge,numerical model,dimension of constructions elementseng
dc.titleŽelezniční mosty s extrémně stlačenou stavební výškoucze
dc.titleThe railway bridges with the extremely reduced building heighteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2019-02-11
dc.contributor.refereeGregor Dalibor
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra ocelových a dřevěných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam