Webová aplikace pro demonstraci a hraní her pomocí doménově nezávislých algoritmů
Web application for demonstrating domain-independent game-playing algorithms
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Mishchenko Nikita
Vedoucí práce
Bošanský Branislav
Oponent práce
Bureš Miroslav
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůObhájeno
2019-02-06Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá úlohou vytvoření webové aplikace pro demonstraci a hraní her pomoci doménové nezávislých algoritmu. V této práci jsme se seznámili s herní teoretickou knihovnou, která obsahuje sbírku algoritmů nezávislých na doménách schopných řešit a hrát různé třídy her. Zanalyzovali jsme existující řešení a zvolili vhodné technologií pro vývoj serverové aplikace, která se slouží jako adaptér pro herně-teoretickou knihovnu. Porovnali jsme různé JavaScript knihovny pro vývoj webových aplikaci a vizualizace grafického rozhraní ve webovém prohlížečů. Na základě toho jsme zvolili technologií, které použili pro vývoj klientské části. Byly implementovány aplikace na straně klienta a na straně serverů. Byli implementovány React komponenty, které umožňují vývojáři vytvářet a vizualizovat karetní, grafové a deskové hry. Byla navržena a implementována infrastruktura aplikací, která umožňuje vývojáři spravovat a přidávat nové hry a algoritmy. This master thesis deals with the task of creating a web application for demonstrating domain-independent game-playing algorithms. In this work, we got familiar with the game-theoretic library that contains a collection of domain-independent algorithms capable of solving and playing various classes of games. We reviewed and chose suitable technologies for games visualization and building a back end application that appears as an adapter for the game-theoretic library. This work contains a comparison of various JavaScript libraries for game visualization. The technology stack was selected. Client-side and server-side applications were implemented. React components that allow a developer to build and visualize card, graph, board games were implemented. Back end application infrastructure that allows a developer to manage and add new games and algorithms was designed and implemented.
Kolekce
- Diplomové práce - 13136 [892]