Optimalizace tvaru sání motoru pro Formuli Student
Shape optimization of engine intake airbox for Formula Student car
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Čepek Richard
Vedoucí práce
Doleček Vít
Oponent práce
Toman Rastislav
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2018-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá návrhem sacího traktu pro motor Yamaha R6 použitým v monopostu Formule Student. Cílem je optimalizovat tvar sacího traktu za použití 1-D a 3-D simulačních modelů. Práce obsahuje rešerši využívaných řešení, porovnávací výpočty již použitých sacích traktů, souběžné simulace a samotný návrh nové varianty. This thesis contains shape optimization of engine intake airbox for Formula Student car with 1-D and 3-D cosimualtions. The thesis also describe design of whole intake manifold.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [451]