Návrh vačky pro motorovou brzdu
Cam Design for Engine Brake
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hahn Milan
Vedoucí práce
Tichánek Radek
Oponent práce
Tomiška Luboš
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2018-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá simulováním motorové brzdy. Motorová brzda je uvažována jako mechanicko-hydraulický systém a pro simulaci tohoto systému je použit simulační software GT-SUITE od společnosti Gamma Technologies. Simulování obsahuje dva různé konstrukční modely motorové brzdy a jejich porovnání. Dále práce obsahuje samotný proces návrhu vhodného profilu vačky použitý v simulovaném systému. Práce také obsahuje rešerši o odlehčovacích brzdách. This diploma thesis deals with simulation of engine brake. Engine brake is considered like mechanic-hydraulic system and for simulation of this system is used simulation software GT-SUITE from company Gamma Technologies. Simulation contains two diferent construction models of engine brake and their comparsion. Further diploma thesis contains proces of design of cam profile used in simulation models. Thesis also contains research about relief brakes.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [452]